Shailiha
Administrator
Honor isn't about making the right choices. It's about facing the consequences.
|
Kudos
Jan 7, 2010 23:39:16 GMT 1
Post by Shailiha on Jan 7, 2010 23:39:16 GMT 1
Nu lagde jeg lige mærke til det dejlige system vi har i forhold til karma, og så tænkte jeg da at vi lige så godt kunne tage det i brug! Så derfor har jeg oprettet denne tråd, så folk kan fortælle hvorfor de har givet karma til den ene eller den anden person, hvor dette kan være gud og hvermand. Nogen du bare har udkæmpet den BEDSTE duel med? Nogen hvis skrivestil altid holder dig fanget? Nogen hvis karakter aldrig fejler i at gøre tråden spændende? Nogen der får dig til at falde ned fra stolen med tårer i øjnene af grin? Nogen der bare fortjener at få at vide hvor AWESOME de er?
Then here's the place to tell it to them! Det er altid dejligt at få at vide man gør et godt stykke arbejde ;D
Jeg vil gerne starte med at give et skulderklap til vores alle sammens Admin, for at give os denne side at udfolde vores vidunderlige kreative evner på andres bekostning, og for at have lagt så meget arbejde i al baggrundsmaterialet og diverse systemer. Noget jeg selv ville være alt for doven til at tænke igennem ;D Thumbs-up!
|
|
Aaron
Administrator
|
Kudos
Jan 8, 2010 17:13:14 GMT 1
Post by Aaron on Jan 8, 2010 17:13:14 GMT 1
Karmesystemet! Det havde jeg helt glemt XD Men det er et skønt initiativ, og jeg takker mange gange for rosen Så vil jeg til gengæld give et skulderklap til Malekith på grund af en eneste post: Malekith's kattegule øjne var det eneste som kunne skimtes af hans krop ud over hans hvide robe i gydens mørke, hans øjne flakkede et øjeblik til kvinden i gydens indgang. Nogle af mændenes hoveder gjorde det samme. "Disse imbecile tåber beskylder mig for at være en vampyr fordømt nekromantiker mørkelver djævle -orc bastard, som egenhændigt har bortført op til flere af deres familiemedlemmer og ledt dem til et liv i evigt slaveri i underverdenen iblandt mit folk som har frastødt guderne og istedet tilbeder dæmoner som vi åbenbart tilfredsstiller med menneskeofre eller var det vores egne børn?" Malekith spurgte halvt om halvt hans overfaldsmænd, Hvorvidt det var de rigtige beskyldninger var ikke til at sige ud fra Malekith's tonefald, til gengæld sagde tonefaldet at han betragtede sine overfaldsmænd som en gang jævnt underbegavede tåber, som desværre var en trussel lige nu ikke destomindre var det tydeligt at han så dem som en flok aber uden den store hjerne at prale af. Mændenes reaktion bekræftede derimod at de beskyldninger han havde været den præcise række af beskyldninger i rigtig rækkefølge sågar. Deres råb til Shailiha var noget i retning af at hun bare havde at passe sine egne sager imens de tog sig af den væmmelige vampyr fordømt nekromantiker mørkelver djævle -orc bastard som øjensynligt havde bortført op til flere af deres bekendtes familiemedlemmer, ikke at den splejsede lille sortelver i bunden af gyden bar spor efter nogle af de nævnte racer ud over at han var mørkelver naturligvis og endnu mindre så hans lille krop ud til at være i stand til at bortføre nogen Elsker det sted, hvor de beder Shai passe sine egne ting. Skøn post XD
|
|
|
Kudos
Jan 11, 2010 19:58:32 GMT 1
Post by Malekith on Jan 11, 2010 19:58:32 GMT 1
Jeg vil da også gerne rose vores kære admin for et velgennemtænkt board. Tror det er første gang jeg oplever et board der er så velgennemtænkt som dette, hvor tingene hænger glimrende sammen. Og hvor der er blevet lavet et udemærket stat/ kampsystem. Særligt vil jeg gerne rose kampsystemet da det gør at spillerne kan få et mål for hvem der er stærkest inden for en given disciplin uden at overlade kampen totalt til en sammenligning af stats. Det er rigtig godt klap dig selv på skulderen, bare husk at holde dig fra den skulder som jeg klapper på
|
|
|
Kudos
Feb 19, 2010 19:40:04 GMT 1
Post by mivoix on Feb 19, 2010 19:40:04 GMT 1
Jeg er enig med Malekith. Han fortjener også et karmapoint fra denne her side. Rigtig god side, godt bygget op og hvad jeg har set, også godt balanceret.
|
|