|
Post by Guderne on Jan 20, 2010 15:00:16 GMT 1
Drageturneringen Sted: Arenaen i Quihang Antal Deltagere: 4-16 Plot: Quihangs Konge afholder en kæmpe turnering i Quihang, og rygtet har spredt sig over hele landet. Mange stærke krigere og magikere kommer fra nær og fjern for at deltage, og adelige fra hele Det Østlige Rige kommer for at se kampene. Kongen vil udnævne de stærkeste deltagere til adelige, og dermed gøre dem til medlemmer af Hersker-klassen uanset hvilken klasse de før har måttet have, men det, der trækker mest, er dog den præmie, Kongen har udlovet til vinderen. Drageamuletten giver ejeren nogle af dragernes kræfter, og gennem flere generationer har Quihangs Konger givet den til stærke medlemmer af kriger- eller magiker-klassen. Efter denne turnering vil amuletten have fundet en ny ejer. Opgave: Vind turneringen. Information: Kampene vil foregå på Quihangs arena og fortsætte indtil en deltager giver op, bliver slået bevidstløs eller dør. Kampene afsluttes på 3. side, hvorefter de sendes til afstemning. In-game må i dog ikke afslutte kampene. I vil få præmier som for en normal kamp, og derudover vil vinderen få Drageamuletten (magisk genstand). Der gælder normale kampregler, men man skal svare senest et døgn efter sin modstander, eller man bliver diskvalificeret. Man har dog to frikort, hvor man kan vente i op til 3 døgn med at svare. Man skal tilmelde sig i denne tråd inden d. 29/1. Derefter vil turneringen blive startet, og det vil være for sent at tilmelde sig.
|
|
Shailiha
Administrator
Honor isn't about making the right choices. It's about facing the consequences.
|
Post by Shailiha on Jan 20, 2010 15:08:42 GMT 1
Perfekt! Shailiha skal nok komme i hvert fald ;D
|
|
|
Post by Malekith on Jan 20, 2010 15:52:59 GMT 1
Hmm jeg tror også godt Malekith kunne finde på at dukke op
|
|
Aaron
Administrator
|
Post by Aaron on Jan 20, 2010 16:01:54 GMT 1
Skulle man lige nævne at Aaron også kommer og leger
|
|
Shailiha
Administrator
Honor isn't about making the right choices. It's about facing the consequences.
|
Post by Shailiha on Jan 20, 2010 16:04:53 GMT 1
Ja det skal nok blive sjovt at se hvordan Steve (hvis han melder sig til) og Shai forholder sig til en kamp mod Aaron xD
|
|
|
Post by Aliestor on Jan 20, 2010 20:40:33 GMT 1
Jeg tror Aliestor holder sig fra sådan nogle officielle kampe da Nekromanti er forbudt.
|
|
|
Post by Guderne on Jan 20, 2010 22:00:58 GMT 1
Det er lige meget. Alle kan deltage. Jeg skal nok finde på noget, så han får lov at kæmpe alligevel
|
|
|
Post by Opal on Jan 20, 2010 22:04:21 GMT 1
Opal er på! : D
|
|
|
Post by Steve on Jan 26, 2010 18:48:20 GMT 1
STEVE IS OONNNN!!!!
|
|
|
Post by Aliestor on Jan 27, 2010 17:06:34 GMT 1
Jeg har faktisk en fed ide så okay Aliestor er nok også klar.
|
|
|
Post by Guderne on Feb 2, 2010 21:57:20 GMT 1
Pga. uforudsete begivenheder er kampene blevet udsat, men de starter d. 5/2 eller d. 6/2. Når kampene starter, er de indledende kampe overstået ingame, og deltagerne er de seks bedste kæmpere, der var. De vil kæmpe i to forskellige kampe med tre deltagere i hver, og vinderen fra hver kamp bliver fundet når man når til 3. side, og går videre til finalen. Jeg starter trådende, og derefter skal medlemmerne poste i den rækkefølge, de står i. Kamp 1: Opal, Steve Aaron. Kamp 2: Shailiha, Malekith, Aliestor.
|
|
|
Post by Guderne on Feb 5, 2010 9:50:07 GMT 1
|
|