|
Post by sara on Jan 27, 2010 19:25:10 GMT 1
(Forsat fra Respekt)
Sara gik ind på en kro der ikke så for fin ud men heller ikke en af de luskede. Da de kom ind blev der kigget lidt. der var kun mennesker der inde ud over 4 dværge henne i et hjørnet. Hun fandt et borde, hvor man kunne holde øje med næsten helle kroen. Hun stilte sin bue og pilekogger ved siden at stolen så hun kunne få hurtig fat i det.
Sara flyttede håret op foran øerne så de ikke blev så synlige og skulede til en ældre herre der åbenlyst sad og stirrede. "Hvad vil de have?"
|
|
|
Post by Aliestor on Feb 2, 2010 11:48:17 GMT 1
Aliestor gik ind lige bag ved Sara, han stod lige et par sekunder og dannede sig et overblik, han lagde mærke til en tydelig opdeling i lokalet, de 4 dværge sad i et mørkt hjørne noget væk fra menneskerne.. Dværge lod sig ikke mærke af deres isolation, de sad og grinte højlydt og skålede. Aliestor kunne ikke lade være med at smile over dværgenes humør.. Han så hen mod Sara der havde fundet et bord, han så hun prøvede at gemme sine øre bag sit hår og lagde mærke til en mand der stirrede på hende. Aliestor gik stille og roligt hen til bordet og sendte den ældre herre et brændende blik med flammende øjne før Aliestor selv satte sig ned. "Jeg kunne godt oksesteg, så rød at den næsten er rå."
|
|
|
Post by sara on Feb 2, 2010 17:44:39 GMT 1
Sara havde glemt hvordan det var at være blandt alle de mennesker. Kroværten kom ikke ned, men stod og snakkede med en kunde, sm så ud til at være bonde, kroværten havde kigget på dem da de kom ind men havde ikke skænket dem et blik siden og han gjorder kke mine til at komme med til dem. "Jeg går op og bestiller" Sara rejste sig og gik op til kroværten.
Da hun kom der er op stoppede kroværten og manden med at snakke han kiggede op og ned af Sara " Hvad skal du have elver?" sagde kroværten nedladene, Sara lod som ingen ting "Jeg skal have en oskessteg, den skal være så rå som muligt og en lille kande rødvin" sagde Sara sukker sødt til kroværten. Kroværten så forundret på hende, Sara smed 2 gulmønter op på disken "håber det er nok" hun vendte sig om og gik ned til bordet, hun kunne mærke deres blikke i rykken, så hun rettede sig op og gik med lette, næsten dansene skridt resten af vejen.
|
|
|
Post by Aliestor on Feb 4, 2010 11:18:50 GMT 1
Aliestor tænkte ved sig selv *Det her ender nok i en barkamp, så kan jeg få brugt min amulet* han grinte ved tanken, ret højlydt faktisk. "Det ender nok med at vi må sætte de uforskammede mennesker på plads" sagde Aliestor højt nok til at folkene i kroen kunne høre det. "Dværgene lader til at hygge sig men det er lidt svært for os med alle de blikke rettet mod os!" Aliestor kiggede rundt i lokalet med flammende øjne, han ledte efter den mest flabede racist i lokalet... Han fandt et mål og gik over til ham. "Hvorfor indrømmer du ikke bare at du er en lille racist som er misundelig på min veninde fordi hun er elver, og du er et fesent menneske!"
Aliestors øjne brændte og hans hale havde listet omkring hans kjortel og var nu komme til syne..
Aliestor drejer hovedet mod Sara: "Skulle du ikke selv have noget ud over rødvin?"
|
|
|
Post by sara on Feb 4, 2010 12:48:51 GMT 1
Sara så forbavset på Aliestor. Men hun kunne kunne ikke lade være med at smile af hans kometar, Sara kørte håndene hen over arene på rykken. Hun genkalde sig hvordan hun havde fået dem. Sara lukkede øjne, da hun åbnede dem igen, havde hun et udtryk i dem som en ulvs øjne når de var ude og jage. Sara helte et glas vin op til sig selv og et til Aliestor. "Jo. det havde jeg tænkt mig og nu skal jeg komme med et glas til dig også" Sara gik stille og roligt over til Aliestor og manden han lige havde snakket. Hun lod sig ikke mærke med at der var begyndt at være stille i kroen, de eneste der stadig larmede højt var dværgene og de så ikke ud til at give optrinnet nogen opmærksomhed. Da Sara var kommet hen til Aliestor, rakte hun glasset til ham og inden Aliestor nåede at tage det, gav hun slip så det helle røg ned i skødet på mand. Han for op med en masse eder og banden, Sara trådte et skridt tilbage, "hvad Laver du din elver kælling!" sagde manden mens han børstede sit tøj fri for rødvin "Du kommer til at betale for det her!" Sara vente sig køligt om, for at gå tilbage til sit bord. Det gjorder bare manden endnu mere sur, han greb fat i Saras arm. og han trak den anden tilbage for at slå Sara.
|
|
|
Post by Aliestor on Feb 6, 2010 0:43:11 GMT 1
Aliestor kunne ikke holde sin latter tilbage, den var lidt dybere rungende og manisk end et normalt menneskes.
"Bare fordi Sara besluttede sig for at hælde sin vin ud over dit tøj kan du da godt tale pænt!"
Aliestor grinte videre hans hale kom frem og snoede sig om halsen på manden..
"Det kan godt være du mener at elvere er mindre værd en mennesker som dig, men nu skal du så tænke på at djævle som mig og elvere som hende er meget stærkere end svage mennesker som dig!"
Aliestor grinte højlydt igen og sagde til Sara:
"Skal vi ikke tage ham med som slave? Han lyder frisk jeg tror der er mange års arbejdskraft i ham endnu.."
I det Aliestor sagde det kunne man høre flere store blive trukket tilbage og mennesker der rejste sig op….
|
|
|
Post by sara on Feb 7, 2010 21:46:27 GMT 1
Sara rev sin arm til sig efter manden gav slip da Aliestor sonede sin hale om halsen på manden, "Jeg går ikke indfor slaver men gør du med ham hvad du har lyst til" Sara kunne Panikken i mandens øjne, og den hånd der før var klar til at slå hende var på vej til at slå Aliestor, lige inden han ramte Aliestor, sparkede Sara manden i maven, så han krympede sig sammen. I det samme Sara havde Sparket manden, var det som et signal til de andre mennesker i kroen.
Sara begyndte at bevæge sig over mod sin buen, mens hun undgik end næve fra en mand på hendes højre side. da hun fik fat i buen brugte hun den som stav, der kom en fra højer med en smadret flaske og to fra venstre den ene bevæbnet med daggert og den anden brugte sine næver, hun koncentrerede sig om de 3. Sara fik væltede ham med flasken, hun drejede en omgang og brækkede næsen på ham med daggerten, men da hun skulle vende sig om mod den sidste, fik ham med flasken fat i hendes bluse bagpå og rev den halvejs op så arene på hendes ryk var tydelige. Hun mistede koncentrationen og den ene fik slået hende i brystede så hun mistede vejret.
|
|
|
Post by Aliestor on Feb 7, 2010 22:29:53 GMT 1
"Jeg har enormt meget lyst til at vride halsen over på hele forsamlingen!" Råbte Aliestor inden han meldte sig selv ind i kampen. Han hyggede sig virkelig med dette lille barslagsmål men han kunne godt se det ville være svært at komme ud af det uden at slå nogen ihjel. han så over mod Sara som så ud til at starte godt men var ved at blive overrumplet.
Aliestor begyndte at kæmpe sig over mod hende, han sendte manden med flasken et mellemhøjt spark i maven der fik ham til at krympe sig sammen. Aliestor tog armen om Sara for at støtte hende da det godt kunne se ud som om hun var ved at miste balancen. Han mærkede arne på ryggen men sagde ikke noget til dem. "Skal vi afslutte det her?"
Nede bagved kunne man høre dværgenes kampråb, ville ikke gå glip af et godt slagsmål..
|
|
|
Post by sara on Feb 7, 2010 22:55:59 GMT 1
Sara sendte Aliestor et smil. Sara fik hurtigt balancen igen og ved hjælp af Aliestors arm løftede hun sig op fra jorden og sparkede en mand i hovede, hun landede let fode igen på jorden, der efter tog hun et par dansene skridt mod en anden mand hvor hun placerede sin bue i maven på, "jeg er ikke meget for at dræbe nogle, men kunne være dejligt at få afsluttede det her" råbte Sara til Aliestor overal larmen.
Nede i hjørnet var dværgene gået godt i gang med at tæve en flok mennesker. Sara stilte sig ryg til ryg med Aliestor, hun fik slået en mand over øret og en anden over knæet så han faldt på knæ. der kom en mand fra højer som havde taget en ildrager, udene at dreje sig tog hun buen og slog ham i skridtet. Sara begyndte Faktisk at nyde det lidt og begyndte at være meget letter på fødderne, det så næsten ud om om hun dansede.
|
|
|
Post by Aliestor on Feb 7, 2010 23:24:05 GMT 1
"Okay holdt afstand til mig nu.." Aliestor førte den ene hånd til sin amulet og aktiverede sin drænende aura. "Hvis de begynder at føle dig træt er du for tæt på" råbte Aliestor, han grev 2 mennesker, den ene fik han fat i skulderen på og den anden i benet. På grund af sin aura kunne han rimelig let rive dem omkuld, de faldt med et brag. Den vrede folkemængde stoppede op nogle sekunder og kiggede på Aliestor hvor efter de fortsatte som før.. "Den prøver vi lige igen" Aliestor greb fat i 2 nye folk og denne her gang hold han sig tæt på til de mistede bevidstheden samtidig med at han på bedst mulig måde kæmpede. Han var ikke vandt til den folk for kamp og havde allerede brækket 3 fingre og trykket 2 ribben *Bliver det her ved er jeg nød til at tilkalde hjælp*
|
|
|
Post by sara on Feb 7, 2010 23:52:59 GMT 1
Sara prøvede at holde så mange som muligt væk fra Aliestor "jeg skal nok prøve at dække dig" råbte Sara der kom to mænd dirkte mod hende begge to med køller. Sara hoppede til side for denne mands kølle men hun måtte dukke sig for ikke at blive ramt af den anden.
Nede i hjørnet hos dværgene begyndte det at tynde ud i mennesker, de fleste lå på gulvet var hårdt såret.
Sara trådte blev tvunget et skridt bagud da end mand med et sværd prøvede at hukke ud efter hende, men til gengæld fik Sara fat i en pil fra sit pilekogger og satte den fast i skulderen på en af mændene med køller. Han skreg op og holdte sig der hvor skuldrene hvor pillen var gået ind, han bandede og svovlede mens han prøvede at få pilen ud. Sara sprang til lidt længere bagud da den anden mand prøvede at ramme hende i hovede med hans kølle. Sara begyndte pludselig at vakle og føle sig lidt svimmel og træt *Jeg er kommet tæt på Aliestor*, i det øjeblik så manden med sværdet sin åbning til at ramme Sara . Han svang sværdet og ramte Sara på låret, hun skreg inden han nåede at svinge sværdet igen satte Sara sin daggerter ind i brysted på manden. såret var dybt og det blødte kraftigt, Sara faldt ned på gulvet *Bare jeg ikke mister for meget blod* Det begyndte at sortnes for hendes øjne.
|
|
|
Post by Aliestor on Feb 8, 2010 0:39:37 GMT 1
han var lige ved at tage livet på de 2 han havde fat i, de lå bevidstløse foran ham og han kunne ikke få den væk, de blev først blege og så blålige af manglen på blod cirkulation. Så Sara blive ramt i låret. "For helved da Sara, jeg sagde jo du skulle holde afstand.."
Han slukkede den drænende aura og fremkaldte 2 døde riddere med fuld kampudstyr midt i lokalet. Ridderne dannede formation og begyndte at mandsopdække Sara og i samme øjeblik slog taget revner og en stank af råddenskab bredte sig i lokalet. Aliestor havde fremmanet en død drage, som havde landet og smadret taget, nok til at den kunne ånde ind. Den lavede et større hul med hovedet og åndede igen ind, nok til at slå alle i lokalet omkuld.
Aliestor holdt sig for næsen og lukkede øjne, han var ikke helt immun over for sin egen skabnings evne. Den drænede ham dog ikke. Han nåede lige af få en arm under Sara i det hun drattede om, med Sara på den ene skulder, brækkede fingre og trykkede ribben kæmpede Aliestor sig op af den døde drages hoved, hans døde riddere havde allerede besteget dragen den ene rakte ham sin benede hånd.
Han fik sig sat til rette på dragens ryg, han kunne se den havde været tæmmet i sit levende liv for han sad på rester af en saddel. Dragen lettede uden nogle synlige tegn på en kommando. Aliestor hold godt fast i Sara, som han havde over sin skulder, da de var kommet 100 meter op løsnede han sit greb og lagde hende så hun lå på hans lår og med hovedet mod hans højre side, den side han havde sine kvæstede ribben i. Han var lidt ligeglad med sin egen smerte for han havde ikke tænkt sig at miste hende, duften af hendes blod var svær at modstå men det lykkes for ham at overvinde trangen til at rive hende i stykker og spise hendes indvolde. Han løftede op i hendes skørt og fandt frem til såret, hendes bukser var godt gennemvædet af blod det var begyndt at farve hans tøj også. Han brugte revnen i bukserne til at flå dem i stykker over såret, såret var ret dybt og bredt. Han brugte noget af sin sidste mana til at tænde en flamme på enden af sin pegefinger han begyndte at lukke såret med flammen, han håbede hun ikke vågnede da det ville være ret smertefuldt. Hun begyndte at rører på sig…
2x Dødningeridder Kasteren fremmaner et skelet med en fuld rustning, et sværd og et skjold. Mp: 30
Dødens Drage Kasteren fremmaner skelettet af en mægtig drage. Dragen er i stand til at flyve og spy med ånde af råddenskab, der dræner livskraften af det, de rammer. Mp: 75
Mp tilbage: 5
|
|
|
Post by sara on Feb 8, 2010 1:08:39 GMT 1
Sara vågende med en brandene smert i låret, et lille Skrig at smert slap ud genem hendes læber selv om hun prøvede at knippe dem sammen. Hun prøvede at sætte sig op, men fik pludselig øje på hvor hun var. Sara tog godt fast om Aliestors lår, får ikke at falde ned. "hvad skete der?" sagde hun lidt grødede og med en stemme der var fordrede af smerte. Sara så grundtit på det de fløj på. Det så ud som om det en gang havde været en drage men hun var ikke helt sikker, det eneste hun var sikker på at det nok ikke burde kunne flyve lige nu.
Sara så op på Aliestor "tak" sagde hun og smilede, i det samme lavede hun bevægelse med det sårede ben og hun skar en grimasse " tror det kommer til at gøre ondt i et stykke tid." Sara så ned, der var et godt stykke ned til jorden, man kunne se husene der gled forbi nede under, der blev længere og længere mellem husene, det så ud som om de var på vej ud mod bjergene. Sara begyndt at blive svimmel igen og fik kvalme, "Aliestor kan vi ikke snart komme ned tror ikke jeg kan tåle at være så højt oppe?" Sara vendte hovede så hun så direkte op på Aliestor..
|
|
|
Post by Aliestor on Feb 8, 2010 1:39:48 GMT 1
Aliestor hold en pause med brændingen
"Velkommen tilbage, jeg frygtede lidt du ikke kom tilbage, ikke er det er så slemt at være død bare spørg passagerene bag os?" Aliestor prøvede det bedste han kunne på at imitere frivilje ved at lade dem svare på Xarrim, men de fleste ville kunne regne ud de er marionetdukker og Alietor er dukkemesteren.
"Jeg var nød til at tilkalde noget forstærkning, de mennesker brugte jo alting som våben!.. Øv vi glemte min slave." *Det er nok bedst jeg venter med at spille nekromantiker kortet med mindre hun har regnet den ud*
"Det ser ud til at muskelen er blevet skåret over, det kommer til at tage lidt tid at hele med mindre du laver en generøs ofring til en venlig stemt gud" Aliestor vidste udemærket guderne aldrig var venlige, især over for ham. Han lagde den inde hånd på hendes pande og strøg den let med håret, på den hånd kunne man tydeligt se at lange, ringe og lillefingeren var brækket.
"Jeg syntes vi skal blive heroppe lidt indtil dit ben stopper med at bløde,hvor vil du gerne hen da?" Han sendte hende et spørgende blik og spurgte så "Det er bedre at sidde op" Aliestor støttede hendes ryg så kun kunne komme op og sidde overskrevs på ham for ikke at få det skadede ben nedaf.
|
|
|
Post by sara on Feb 8, 2010 2:06:46 GMT 1
Sara fik sat sig overskrævs på Aliestor dog ikke helt smerte frit. Hun kunne ikke lade være med at kigge ham dybt ind i øjne "burde denne her drage ikke ligge godt begravet nede i jorden?" Sara kunne ikke lade være med at få lidt kuldegysninger, hun havde aldrig rigtig været glad for magi og slet ikke den der kunne vække døde til live. Men af en eller anden grund var det ikke så slemt når det var Aliestor også følte hun sig tryk, selv om hun viste hun nok burde frygte ham.
hun lænede sig ind mod hans bryst så hun ikke kunne se ned, "du siger til når vi skal lande" Hun smilede lidt for sig selv og begyndte at nynne en vuggevise på Quoto.
|
|