|
Post by Guderne on Feb 7, 2010 1:12:22 GMT 1
Engang var der en gut der stenede om natten, og han begydnte derfor at kigge på boards rundt omkring, og så kom han til at tænke på nogle af de gode, gamle boards, han engang var på. Mit første board hed The Dark Ages. Aliestor og Steve var også derinde, og det var et ret godt board selv om det var one-liners, der spillede derinde (jeg var nyklækket boarder. One-liners var nok til mig ). Et middelalder fantasy board med klasser og racer, der har været med til at inspirere mig til det her. Hvis der er andre, der har spillet på gamle boards, så kom endelig med dem, så vi kan sidde og mindes dem og tude over, at de gik ned
|
|
Shailiha
Administrator
Honor isn't about making the right choices. It's about facing the consequences.
|
Post by Shailiha on Feb 7, 2010 1:19:23 GMT 1
Åh ja, de gode gamle..
Det første board jeg var på var ikke engang et board. Det var en side hvor vi var 5-10 personer, og alt rp'et foregik i EN gæstebog (så læste man bare tilbage og fandt det svar der var til dig). Og den var om... ulve. Har aldrig gidet dyre-rollespil (sounds like a sex-fantasy gone wrong), men ulve har altid haft en speciel plads i mit hjerte. Faktisk hed min karakter derinde også Shai... funny stuff.
Ærgeligt at den døde, men det var sgu sjovt så længe det varede. ;D
|
|
|
Post by Aliestor on Feb 7, 2010 1:46:00 GMT 1
Jeg er nok ved at være en veteran hvad angår board rp.. De første boards jeg spillede på fandt jeg gennem gratis-spil.dk der er faktisk en sektion til boards. Der var alt for mange fuckheads der ikke fattede hvad de gik ud på og blev ved men at skrive hvordan starter man spillet!?!?! Det var fanme tider.. Det første seriøse board jeg spillede på var World of Pirates som blev kørt af legenden Zoey og Yellow Rose.. andre markante folk derfra var Pax og Pix.. De tøser vil altid have en plads som gudinder for mig Jeg har faktisk taget Sara med derfra Efter det er det ret tåget, har været vidt omkring..
|
|
|
Post by Steve on Feb 7, 2010 4:24:43 GMT 1
åh gud... goe gamle TDA... yay keeeeel prelon1!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Guderne on Feb 7, 2010 19:56:22 GMT 1
Jeg har også set en del boards, men jeg gider ikke ind på et board, før jeg er sikker på, at jeg kan være derinde et godt stykke tid. De bedste, jeg har været på, er TDA, HODK, Shadys og et sidste, jeg ikke kan huske. Det var et fremtidsboard med evner, lavet af Talash. Steve var også derinde :/ Det er i hvert fald de boards, jeg lige kan huske Har faktisk aldrig set nogen dyrerollespil :/
|
|
Shailiha
Administrator
|
Post by Shailiha on Feb 7, 2010 20:01:57 GMT 1
Jeg har også kun set det ene på dansk.. men der er et tons af dem på engelsk. Både katte, heste, ulve og jeg ved ikke hvad. Har været på én ulve-side siden da, der faktisk var ret avanceret. Den døde dog fordi alle admins pludselig forsvandt, hvilket var ret ærgeligt - især fordi jeg elskede deres layout.
Jeg har mest været på fantasy-sider, men ellers har jeg været på et fremtids-baseret board (inspireret af filmserien The Tribe) og en med vampyrer.. er også blevet hevet med ind på nogle Harry Potter-baserede et par gange, men det nåede aldrig at fange min interesse nok til jeg rent faktisk oprettede en bruger xb
|
|
|
Post by Guderne on Feb 7, 2010 20:16:21 GMT 1
Nå ja. Problemet med danske sider har også altid været at antallet af rpg'ere er for småt til at man kan lave den slags boards. De skal alle sammen ligne hinanden hvilket i hvert fald har irriteret mig Men af en eller anden grund har jeg aldrig brudt mig om tanken om at spille på et engelsk board :/
|
|
|
Post by Aliestor on Feb 7, 2010 21:29:29 GMT 1
Jeg spiller på noget som hedder Daedalus, det er et board hvor man ikke bare er en enkelt person, heller ikke ne gruppe mennesker eller et land, faktiks heller ikke en planet. Man er en federation af planeter!
Man så sine indergalaktiske hære og så føre man episke battles mod de andre spillere ller laver fred med dem så man kan kæmpe flere mod flere... MILIONER AF SKIBE PÅ MANGE KM LÆNGDE!!!!
|
|
|
Post by Steve on Feb 8, 2010 14:47:18 GMT 1
tænk hvis man vendte det koncept om, så man var en enkel mikrobe ud af mange milliarder i en potteplante
|
|
Shailiha
Administrator
|
Post by Shailiha on Feb 8, 2010 15:11:43 GMT 1
Jeg forudser en ny bølge af proboards-emner a la "Livet i myreturen!".
|
|
|
Post by Malekith on Feb 8, 2010 16:00:12 GMT 1
Skræmmende tanke.... Må nok indrømme at jeg i min snart et helt år lange proboard karriere ikke rigtigt har været noget proboard som jeg ville mene hører under kategorien de gode gamle, det første jeg var på hvor jeg spillede en hel sommerferie endte jeg med at skride fra igen pga at admin var en nar, han havde brugt lang tid på at gejle en stemning op om et ingame event som da det så kom var en lukket fest for ham og hans venner..... og siden da så tjaa er alle de gode boards jeg har været på lukket pga at folk bare stoppede med at spille derinde
|
|
|
Post by Guderne on Feb 9, 2010 12:35:54 GMT 1
Ah ja. Det med at lave en lukket fest hører også under en af de ting, jeg betegner som epic adminfejl :/ De gode boards, jeg har været på, har da også været kendetegnet ved at de var styret af, hvad jeg betegner som gode admins, der faktisk går op i boardet.
|
|
Zelda
Kriger
I need a Hero!
|
Post by Zelda on Feb 9, 2010 21:42:53 GMT 1
Okay, i ber selv om det!
BEHOLD! MIN FØRSTE KARAKTER, FRA MIT FØRSTE BOARD!!!!
Fulde navn: Kitiara Westbrok (Kit) alder: 15 år Startede i: 8 klasse på Vellmore University Evne: tale med dyr Køn: pige Kæledyr: mus (blacki) Fødselsdags årstid: forår Født: Canada, Vancouver
Familie: Mor; Kate Westbrok Far; Mads Westbrok Bror; Michael Westbrok
Fortid: Kitiara blev født i Canada i Vancouver, en kold forårs nat. Hun har aldrig rigtig haft nogen venner, fordi hun er MEGET genert og har INGEN selvtillid!!! Hun sad næsten altid for sig selv de første 12 år af hendes liv, og i skolen gik det heller ikke godt. Alle hendes klasse kamerarater mobbede hende, og kalde hende outsider, fordi at hun altid sad for sig selv. Hendes bror var en skater type, og var faktisk en af dem der mobbede hende mest. Hendes mor var sygeplejske så hun var ikke så tit hjemme, men Kitiara har af samme grund lærd førstehjælp. Men til sidst blev hendes mor så urolig at hun købte en lille sort mus, med blå øjne, til at holde hende med selskab. Efter det sad hun altid med musen i hånden. En dag kom moderen ind på Kitiara’s værelse og så at hun sad og snakkede med sin mus. Moderen jublede af glæde og forklarede Kitiara at evnen til at tale med dyr har fuldt den kvindelige side af familien i generationer, og at hun var bange for at Kitiara ikke ville få den. Få dage efter meldte Kitiara’s mor hende ind på Vellmore.
Udseende: Bleg hud. Ikke hvid men bare bleg. Blå-grå øjne, Hendes ansigt er ægge formet. Hun er spinkel af bygning. Hun kan bedst lide at gå i praktisk tøj, og gerne militær og hun har ALTID sin skulder taske med. Hun har også altid en halskæde på, med et ved hæng, som er en cirkel med et lidt forvrænget K.
Personlighed: MEGET genert og har stor mangel på selvtillid. Vis nogen hun ikke kender, siger noget til hende, rødmer hun ledt (men meget synligt) i kinderne. Hun er skrækslagen over for mørke, og går i en chok-lindene tilstand hvor hun sætter sig på gulvet og rogger frem og tilbage eller hun bare stiger lige ud i luften. Hendes ynglings farve er pink, og hendes ynglings dyr er mus. Hendes livret er pizza, og hun elsker pepsi!!! Hun bryder sig ikke om lakrids men elsker chokolade. I fritiden holder hun af at læse, snakke med sin mus og at spille musik især guitar. Hun kan førstehjælp, og har der for altid forbinding med sig, just in case. Hendes ynglings årstid er forår, fordi der springer alle blomsterne ud. Sommer kan hun også lide for der er det så dejligt varmt. Hun bryder sig ikke om efterår for der falder bladene af træerne, og hun hader vinter for der er kold, mørkt og livløst.
Fordi jeg kan, og er stenet nok til at have gemt den! Og til mit forsvar, så er det efterhånden en god slat år siden jeg skrev det der!
|
|
Link
Kriger
Hvis sk?bnen vil det
|
Post by Link on Feb 9, 2010 22:23:53 GMT 1
Det eneste "rigtigt gode minde¤" jeg har fra et board var et af dem hvor post = powers. Så havde jeg en mindre tvist med en anden karakter, og da det kom til håndgemæng smed han den geniale kommentar offgame "haha du kan aldrig vinde jeg har 3 gange så mange poste som dig". Dette svarede jeg ikke på, men kan afsløre at jeg 13 timer senere havde lige omkring 275 poste mere.... længe leve ikke at have noget at lave i en ferie og have en skrive ven der heller ikke havde noget at lave.
Men så igen var det den fyr(modstanderen) der snakkede om "elver styrke" og kom fra en skov 300 km væk fra nogensomhelst by på irland.... irland er lige omkring 300 km på den bredeste side.
|
|
|
Post by Guderne on Feb 9, 2010 22:51:56 GMT 1
Uhh! En gutinde fra et evne-skoleboard. Hvis krigsherrer en dag på en eller anden måde skulle gå helt ned, er det nok det næste, der står for skud Jeg tror, at min første char er væk. Den var heller ikke noiget særligt Har til gengæld den længste char, jeg har lavet. Det var et board, hvor man fik point for sine chars, så jeg besluttede mig for at prøve at lave en char, der kunne få maks point, så jeg skippede den aflevering (saga), jeg havde for i dansk, og brugte weekenden til at lave en karakter. Det viste sig, at der også var en anden karakter, der havde fået maks point, men jeg ville have fået flere point, hvis der ikke havde været en grænse Det bedste ved det hele var, at jeg dagen efter vågnede tidligt og besluttede mig for at skrive min saga alligevel, hvorefter jeg afleverede den kort før deadline. Jeg fik 12 Det skal lige nævnes, at jeg aldrig fik brugt karakteren. Efter jeg havde skrevet den, holdt jeg op med at spille på det board XD
|
|