|
Post by Steve on Feb 9, 2010 23:08:38 GMT 1
ARGH!!! du er så forfærdelig toby!!!! det kan man sguda ikke bare!!
|
|
Shailiha
Administrator
Honor isn't about making the right choices. It's about facing the consequences.
|
Post by Shailiha on Feb 10, 2010 1:28:24 GMT 1
Duuude, det der er sgu da slet ikke slemt. Alle mine karakterer i starten var en blanding af klichéer og mary/gary sues Druide vokset op blandt ulve, indelukkede enspænder bange for at elske, forkælet adelskvinde, flirtende tyv... Been there, done that xD Ah ja, har jeg også prøvet. Det blev min længste karakter (6 sider i word)... og jeg fik maks point ;D Tror jeg nåede at skrive 10 posts med ham eller sådan.
|
|
|
Post by Guderne on Feb 10, 2010 8:42:20 GMT 1
Ups. Glemte at skrive, hvor lang min var. 20 sider. Jeg blev nødt til at smide den ind i 2 posts. Havde næsten ondt af admin, men hun tog det tydeligvis ikke så tungt. Tværtimod, hvilket jeg synes er et tegn på, at man er en god admin Mine første chars var godt nok heller ikke noget at prale af. De var ekstremt korte XP Men ikke desto mindre var det tider. Dengang skulle der ikke så meget til, før jeg havde det sjovt på et board. Nu er jeg blevet mere kræsen :/
|
|
|
Post by sara on Feb 10, 2010 14:38:21 GMT 1
Ja mit første proboard var World of Pirates. jeg begyndte at spille fordi min veninde jeg spillede Live Rollespil, sagde jeg skulle prøve det. Derefter begyndte jeg at spille et andet proboard men efter at admin blev sur over jeg ikke lige altid kunne stave ordentlig, så gad jeg ikke det. og ja så fortalte Aliestor om det her.
syntes 6 sider er godt gået og tror aldrig nogensinde jeg ville kunne nå at skrive 20 sider på en weekend.
|
|