|
Post by Malekith on Feb 22, 2010 15:28:39 GMT 1
Nå her er så to spørgsmål 1: Hvad er statsne på et kæledyr eller et fremmanet væsen, som med nekromanti eller Natur magi?
2: Kan der blive lagt nogle eksempler op på hvad man kan med forskellige stat niveauer, og måske hvad der er average eller normalt at have i en stat?, bare så man har en ide om hvor meget man kan med sine stats
|
|
|
Post by Guderne on Feb 22, 2010 21:21:41 GMT 1
Gode spørgsmål. Jeg skal se, om jeg kan give nogle gode svar 1. Den slags væsner har ikke nogen bestemte stats, da deres styrke afhænger af ejerens skills/stats. 2. Well, det kunne jeg godt, men jeg vil helst ikke gøre det. Jeg er endnu ikke sikker på, hvor hurtigt det går med at få stats/skills med det her system. Jeg kan dog sige, at det gennemsnitlige for et menneske er 5 i hver stat, og for de andre racer er det det antal point man har, når man har justeret med deres plusser og minusser. En gennemsnitligt højelver vil altså have følgende stats: Udholdenhed: 5-3=2 Styrke: 5-3=2 Hurtighed: 5+0=5 Smidighed: 5+2=7 Kamuflage: 5+1=6 Sanser: 5+1=6 Magi: 5+2=7 Mana: 5+0=5
|
|
|
Post by Aliestor on Feb 22, 2010 22:17:21 GMT 1
Hvad med de her stats? Skeletridder:
Udholdenhed: 2 Styrke: 5 Hurtighed: 3 Smidighed: 3 Kamuflage: 0 Sanser: 0 Magi: 1 Mana: 1
Knogleskytte -2 styrke +2 hurtighed.
Dragen vil så have 1,5 gange hvad magikeren har med et max på 5 i udholdenhed eller sådan noget?
|
|