Shailiha
Administrator
Honor isn't about making the right choices. It's about facing the consequences.
|
Post by Shailiha on Mar 4, 2010 19:42:05 GMT 1
Yeah, I fashion myself an artist ;D Eller... faktisk ikke. Jeg har ingen illusioner om mine tegneskills, men det er en dejligt afstressende aktivitet - og ca. 1% af mine tegninger bliver da også nogenlunde præsentable. Det er så de få jeg har tænkt mig at smide ind her. Forresten så ejer jeg ikke en scanner (eller ville kunne finde ud af at bruge en hvis jeg havde den), så jeg undskylder på forhånd billed-kvaliteten af det jeg lægger ind, da det er taget med det AWESOME kamera der er at finde på min telefon Tegning lavet til min veninde på hendes fødselsdag, da hun sagde hun ville have en "hamster" da jeg spurgte hvad hun ønskede sig. Det var så først bagefter at jeg opdagede min fail i at Alvin er et jordegern... men det siger vi ikke til nogen - næste år må jeg bare give hende Hamtaro. Ovenover siger den også "Happy Birthday", men det blev skåret væk og jeg er for doven til at tage et nyt billede. To be continued når tinypic vælger at opføre sig ordentligt igen. EDIT: Så gad den lege igen ;D En finno cartoon-fugl jeg farvede i dag mens jeg sad midt i alt mit rod og burde lave alt muligt andet. Og i en helt anden boldgade, et maleri jeg lavede engang i billedkunst hvor vi skulle øve os på skygger osv. I screwed up on some of the proportions, but whatever xD And that's it for this time. Admire my dubious skillz! ;D
|
|
Hvalpen
Kriger
Who would ever love a monster?
|
Post by Hvalpen on Mar 5, 2010 16:17:17 GMT 1
Og du påstår du ikke kan tegne?! xD Du gør det i hvert fald bedre end jeg - og jeg farvelægger heller ikke mine tegninger i frygt for at de bliver helt mislykkede xD
|
|