Shailiha
Administrator
Honor isn't about making the right choices. It's about facing the consequences.
|
Post by Shailiha on Mar 8, 2010 11:49:19 GMT 1
Nu har Admin og jeg snakket lidt frem og tilbage, og vi har besluttet at åbne en tråd op for at høre jeres meninger og argumenter.
Det vi har diskuteret er regelen der lyder på, at man kun må befinde sig i én kamp- og eventyr-tråd ad gangen, og spørgsmålet er således om denne regel skal beholdes eller fjernes?
Det primære argumentet for at lave den i første omgang, var at sørge for at folk ikke startede en masse tråde og blev alt for stærke alt for tidligt.
Det primære argument for at fjerne den nu, er at trådene generelt går ret langsomme, og at denne regel gør dem endnu langsommere da det forhindrer folk i at starte nye tråde inden de gamle er færdige. Både eventyr- og kamp-tråde kan nemt tage op til en måneds tid at færdiggøre, og i al den tid kan man derfor ikke deltage i andre af disse slags tråde.
Så hvad er jeres mening?
|
|
|
Post by Malekith on Mar 8, 2010 14:16:58 GMT 1
Ved ikke, jeg synes i bund og grund det er fornuftigt med en begrænsning, men det kunne måske være fornuftigt at hæve begrænsningen til 2 af hver?
|
|
Hvalpen
Kriger
Who would ever love a monster?
|
Post by Hvalpen on Mar 8, 2010 19:13:53 GMT 1
2 af hver lyder egentlig helt fint. Der er jo også grænser for, hvor mange tråde man kan holde kørerne på en gang, uden at man går helt død i det og måske endda kommer til at blande det sammen. Det er for det meste også fedest, hvis man kan komme i gang med et eventyr mere eller mindre med det samme, efter at man har fundet på det, for så har man en større gejst til at gennemføre det ordentligt i stedet for bare at sjuske igennem det - eller helt droppe ideen, fordi man lige skal være færdig med noget andet først og gejsten så er gået ud... Sådan har jeg det i hvert fald
|
|
|
Post by mivoix on Mar 10, 2010 11:22:06 GMT 1
syntes det er helt fint med 1 af hver. Folk behøver jo ikke kun at være i tråde der kan booste deres karakter. At det går langsomt er jo ganske normalt når man er flere i en tråd. Men det er vel også kun fair at det tager lidt tid at blive sejere
|
|