|
Post by Malekith on Jan 3, 2010 18:14:55 GMT 1
Jeg sad og kiggede lidt rundt i de forskellige byer, en tanke som slog mig var 1. at der godt kunne være arenaer i flere af byerne, måske endda flere forskellige slags arenaer, eksempelvis kunne der i en by kendt for magikere være en arena udelukkende til magiske dueller, der kunne også være steder til ridder turneringer med lanser steder hvor snigmordere kan spare, selvfølgeligt forskellige typer alt efter folk og land, men nogle flere arenaer. 2. Det er mit indtryk at der mangler nogle kroer, og måske skal eksempelvis adelige spillere have oprettet deres slægts hjem
Jeg ville lige stille det som et forslag, det er jo ikke livsvigtige ting men det kunne være nyttigt at have trods alt
|
|
|
Post by Guderne on Jan 3, 2010 20:52:01 GMT 1
Yes. Elsker forslag Det med arenaer lyder meget interessant. Det vil jeg begynde at se lidt på. Det er jo oplagt, da Krigsherrer jo er et kampboard Kroer tænkte jeg på, da jeg lavede boardet, men jeg forestillede mig at de byer, der er, er så store at der er mange kroer i hver by. Hvis der er stemning for det kunne man dog sagtens tilføje nogle af de største Hvad hjem til spillere angår er jeg dog af den holdning, at det nærmeste man kommer det bliver subboards til forskellige lav. Jeg tror det andet ender med alt for mange tomme subboards :/
|
|
|
Post by Malekith on Jan 3, 2010 23:12:59 GMT 1
Hvis jeg skal være ærlig er jeg enig i den med hjemmene, det bliver til mange tomme boards. Men jeg er glad for at mit indtryk af Krigsherrer som et velgennemtænkt board holder stik. Tænkte at det med nogle arenaer kunne være interessant så man har en måde at slås på som ikke kræver at vinderen er godhjertet nok til at vise nåde
|
|
Aaron
Administrator
|
Post by Aaron on Jan 3, 2010 23:21:39 GMT 1
Arenaerne er en super ide. Kroerne kunne jeg også godt finde på at begynde med men det er også noget med, hvor meget tid jeg har, så med dem ser jeg lige tiden an
|
|
Aaron
Administrator
|
Post by Aaron on Jan 11, 2010 15:01:59 GMT 1
Nu har jeg tilføjet arenaer i Tugui, Zerion og Quihang. Hvis der er andre, der har forslag til arenaer vil jegmeget gerne høre dem
|
|