|
Post by Malekith on Jan 3, 2010 18:22:22 GMT 1
Nå ville gerne søge det med det samme, hvis nogen har lyst til at spille rejsefælde og/eller livvagt for Malekith vil jeg modtage dem med åbne arme. Vi ville skulle spille hvordan de mødes men det regner jeg heller ikke med skulle være et problem på et RP board
|
|
Shailiha
Administrator
Honor isn't about making the right choices. It's about facing the consequences.
|
Post by Shailiha on Jan 3, 2010 19:48:19 GMT 1
Altså Shai ville nok være villig til at være hans livvagt et stykke tid hvis Malekith er villig til at betale Det kunne være interessant i forhold til Shai aldrig har mødt en mørkelver før, men altid har fået at vide de er farlige - så hun vil nok være lidt mistroisk i begyndelsen.
|
|
|
Post by Malekith on Jan 3, 2010 20:03:39 GMT 1
Ville hun kunne befinde sig i Seies?, Malekith ved at sortelvere ikke er velset og tør næppe bevæge sig uden for denne neutrale by uden en livvagt eller beskytter af en eller anden art han kan stole på
|
|
Shailiha
Administrator
|
Post by Shailiha on Jan 3, 2010 20:25:26 GMT 1
Hm, altså det ville nok kunne lade sig gøre at Samuel havde sendt hende ud med en besked til nogen i Seies eller noget i den stil. Ellers kan jeg også godt få hende til Arakni da det jo ligger under det Østlige Rige. Ved ikke hvad der passer dig bedst?
|
|
|
Post by Malekith on Jan 3, 2010 23:08:27 GMT 1
Seies ville helt sikkert passe bedst han i hvert fald forladt underverdenen for en tid. Du må lige sige til hvis du har en god ide til en måde de kan mødes på i Seie's så kan du starte tråden, ellers kan jeg sikkert godt finde ud af et eller andet
|
|
Shailiha
Administrator
|
Post by Shailiha on Jan 4, 2010 0:56:56 GMT 1
Jeg tænker at den nemmeste måde er at have Malekith angrebet (eller i det mindste truet) af en flok havnebisser eller whatever - hvorefter Shailiha kan hjælpe ham. Enten kan de bumpe ind i hinanden hvorefter gruppen kommer, eller også kan hun tilfældigt falde over dem mens de er i gang med at true ham. På den måde får vi Shai til at kæmpe på hans side da hun ikke ville kunne stå til og se ham blive forulempet, og bagefter vil det være nemt at få snakken over på beskyttelse osv. Hvis du har en anden ide er jeg også åben, det her var bare den første jeg kom i tanke om. Jeg har i hvert fald oprettet en tråd her ^^
|
|