Aaron
Administrator
|
Post by Aaron on Jan 6, 2010 23:19:36 GMT 1
Hey. Jeg tænkte, at vi kunne have en tråd, hvor vi fortæller lidt om os selv, for at lære hinanden bedre at kende. Den slags er altid så hyggeligt Jeg selv hedder Tobias, og er Tyr ((Yirr! Bull-power )). Jeg er en gammel gut på 19 år, der går i 2. g i gymnasiet (matematiker, hvis nogen skulle være i tvivl )). Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg vil senere hen, og ud over proboards har jeg ikke rigtig nogen interesser, ud over at have det sjovt I de sidste par år har jeg dog ikke været så aktiv rpg-mæssigt, da jeg ikke rigtig kan finde nogen boards, hvor jeg gider være aktiv. I efterårsferien smed jeg et board, der blev en fuser, på banen, og nu prøver jeg så med det her Jeg har en dårlig vane med at gå en smule sent i seng, så mit nytårsfortsæt er at gøre noget ved det ((hvilket muligvis ikke går forfærdeligt godt)), da jeg har det med at få nogen humørsvingninger, når jeg ikke får sovet nok. Jeg kan godt lide at gøre grin med andre, men det er altid venskabeligt ment, og jeg synes det er lige så sjovt at gøre grin med mig selv. Min humor er nok en smule sjofel, men det må man lære at leve med
|
|
Shailiha
Administrator
Honor isn't about making the right choices. It's about facing the consequences.
|
Post by Shailiha on Jan 7, 2010 0:58:06 GMT 1
Uuuh, yay - introduktionstråd! ;D Alright. Jeg hedder i virkeligheden Ann, også kaldt ved navnet Lykke da det er mit mellemnavn. Uskyldig engel om dagen, blodtørstig fantasy-geek resten af tiden. Jeg er lige fyldt 17 her den 29. december og går i 2.g på gymnasiet på den internationale linje. Så før jeg fortsætter... Der er kun én rigtig hue den har flag!... sådan, det skulle siges Anyways, jeg har surfet proboards i nogle år efterhånden, først danske og så nogle engelske da jeg løb tør for danske jeg syntes var spændende. Fantasy er min helt klart yndlingsgenre, da jeg (som nævnt før) er fantasy-geek. Både comuterspil og rpg, men mest bøger i massevis. Sword of Truth, the Night Angel Trilogy, Ringenes Herre, Eragon, The Word and the Void, the Elenium og generelt alt af Terry Brooks, Terry Goodkind, Trudi Canavan og lignende. Hvis du kender nogle af disse skal vi nok komme godt ud af det med hinanden, og hvis ikke går det nok alligevel ;D Jeg er åben nok til at acceptere at alle der ikke er enige med mig måske ikke er komplette idioter (kudos, cookies and love if you get this obscure reference. Hint - tænk troldmand og David Eddings). Anyways, personlighedsmæssigt er jeg ret tilbageholdende indtil jeg lærer folk at kende, jeg elsker at være på tomands-hånd med folk og hader store grupper. Jeg har aldrig gidet fester, men har altid været heldig nok til at befinde mig i omgivelser der accepterede dette - selvfølgelig efter at erklære mig kedelig og asocial flere gange, hvilket jeg gav dem ret i ;D Så det er altid mig du vil finde fuldt opslugt af at arrangere filmaftenener eller hygge med en veninder, hver gang der er fest. Jeg har en tendens til at blive opslugt når jeg skriver noget (you might have noticed), så jeg undskylder på forhånd for lange posts der ikke omhandler en skid der er relevant for tråden vi har gang i. Og endelig, billed-tid for at bevise at jeg rent faktisk ER en pige (on ze internetz?! Oh the blasphemy!)... og så fordi jeg håber at jeg derved kan sætte et eksempel så andre folk også smider billeder op, da jeg elsker at vide hvem jeg skriver med Et af de nyeste jeg har - closeup fra da jeg besøgte en gammel folkeskoleven her den 2. januar. Actually I really be ninja... I swear. Full-body fra efterårsferien hvor jeg gik amok med en veninde og et kamera, på min gamle skoles legeplads og tag.
|
|
|
Post by Malekith on Jan 7, 2010 7:45:26 GMT 1
Ja hvad kan jeg sige, hedder Søren også kendt som Duen afledt af mit mellemnavn Due. Går i 3.G på HTX naturlividenskabeligt gymnasium, jeg er humanist...... ja det er dumt men det gik først rigtigt op for mig i slutningen af 2.G at HTX nok ikke var det helt rigtige sted for mig og så gad jeg ikke rigtigt at skifte, gad ikke have spildt et par år på ingen ting. 18 år gammel afskyr alkohol, og jeg kan ikke se den store ide med at drikke hjernen ud. Begyndte første gang at proboarde omkring et års tid siden, med svingende aktivitet. Ellers er jeg hardcore PnP geek og har spillet PnP i de sidste ca 6 år. Ligesom Ann/ Shailiha bryder jeg mig ikke om at feste, de få gange jeg alligevel er endt til en fest ender jeg med at side i et hjørne og kede mig. Jeg elsker også at læse og har læst en helt utroligt stor mængde fantasy, efter jeg var i new york er jeg også begyndt at læse engelsk fantasy, Night Angel Trilogy, Godslayer Chronicles, Born of night og Chronicles of the Necromancer, har ind til videre dog kun læst den første af serierne færdig altså Night Angel Trilogy. Jeg ser sjældent film før en af mine venner bliver irriteret over jeg ikke har set en film og tvinger mig til se den. Jeg har svært ved at skrive lange posts ved ikke rigtigt hvorfor men jeg synes aldrig rigtigt de bliver så lange som de skal være. Jeg er glad for Anime og nej jeg har faktisk ingen billeder af mig selv i hvert fald ikke digitalt
|
|
Shailiha
Administrator
|
Post by Shailiha on Jan 7, 2010 10:53:27 GMT 1
... marry me?
Seriøst, du er en af de første danskere og ikke-IB'er jeg har mødt der rent faktisk læser engelsk fantasy. Har altid ønsket at lære PnP men der er bare ikke nogen i min omgangskreds der spiller det, så har aldrig prøvet det.
|
|
|
Post by Malekith on Jan 7, 2010 17:45:43 GMT 1
Jeg er skøn jeg ved det og på ingen måde selvglad, men der udover må du være den første der deler min holdning til fester/alkohol troede jeg var den eneste men hvad er en IB'er?
|
|
Shailiha
Administrator
|
Post by Shailiha on Jan 7, 2010 23:44:01 GMT 1
Dengang jeg var lille blev min mor altid beskyldt for at være en dårlig mor af de andre mødre, fordi jeg aldrig var med til alle paraderne, fastelavns-festerne og jeg ved ikke hvad. Siden 3. klasse har jeg heller aldrig holdt en fødselsdagsfest andet end for familien... fester er svære at kunne lide når man ikke bryder sig om grupper der er større end 2 xD Og IB står for International Baccalaureate, hvilket er den uddannelse jeg går på som man kan tage overalt i verden. Det minder meget om det danske stx, men er forskelligt på en række punkter. F.eks. skal vi ikke vælge linje men fag ud fra nogle grupper, vores eksamens-form er anderledes osv. Generelt er det en uddannelse for alle der kommer fra andre lande, samt nørdede danskere der er villige til at tage en hel uddannelse på engelsk
|
|
|
Post by Opal on Jan 8, 2010 16:17:49 GMT 1
Uuuh! Yeah! IRL POOOST : DDD Mit navn er Nikoline og jeg er 15 år ung : D Jeg bor på Sjælland, præcis hvor vil jeg ikke afsløre, men i skal da være velkomne til at opspore mig hvis i kan Oo (Totalt udfording : D) Jeg er født d. 11/10 samme dato som Frederik IV og også den dato den første Olsenbanden fi havde præmiere. OMG how great xD Jeg går i 9. klasse på en helt normal kedelig dansk folkeskole, hvor jeg af samplige elever hurtigt har fået skaffet mig det 'cool nørd stempel' i panden : D I min fritid holder jeg af at gå til spejder, og spille klarinet, selvom det jeg brænder aller mest for, dog er rollespil. Jeg spiller både live rollespil i en lille hyggelig forening omkring Køge, mens jeg dog også spiller bordrollespil med mine venner, og i Ungdomsskolen. Selvfølgelig bruger jeg også halvdelen af min tid på Proboards, og den form for rollespil. Desuden Har jeg også en venneflok jeg engang imellem bruger min tid på, og til sidst en kæreste. Jeg holder desuden også af at læse fantasy bøger, og Kun fantasy, medmindre jeg bliver tvunget til andet.. Dog har jeg ikke læst så meget den seneste tid, eftersom jeg har fået anskaffet mig en bærbar pc, og så er det den jeg ligger med om aftnen istedet for en bog. Desuden er jeg heller ikke den vilde fester, eftersom jeg føler at jeg kan være sammen med mine venner på andre båder, end ved at drikke mig banke lam, og gøre en masse ting som jeg fortryder dagen efter. Desuden kan jeg ikke lide smagen af alkohol, og ser derfor ikke den store grund til at drikke det. Desuden er jeg også en stor musikelsker, og hører en del indenfor genrerne, Rock, Indie, Synfonisk metal, metal, + en masse andet, selvom jeg dog har et generelt blok overfor alle de der mange popsangerindetrunter, og truntehanner. Jeg holder utrolig meget af bare at være mig selv, hvilket min omgangskreds efterhånden har accepteret, og så må de jo lægge ører til min rollespilssnak : D Og så til sidst, det i alle sammen har ventet på : D BILLEDER! : D Et billede af mig i Sverige : D Det er godt nok fra påsken men sådan ser jeg cirka stadig ud Oo Mig i mit totalt hardcore live costume : D Et billede af mig som 'Jeg-kan-tænde-en-computer-på-magisk-vis-feen' Er der mere i vil vide, skriver i bare : D
|
|
|
Post by Aliestor on Jan 10, 2010 13:02:43 GMT 1
Jeg hedder Allan, er 20 år og går på 3. år på EUCvest HTX is Esbjerg, jeg bor i Varde hvor jeg har boet siden jeg var 3, hvis du ikke ved hvor det er så google det ^^. Jeg er meget interesseret i rollespil men har aldrig spille PnP eller live.. Endnu. Til gengæld har jeg flere års erfaring med boardbaseret rollespil på dansk og engelsk. Jeg har også læst bøger men gør ikke så meget mere, mine favorit bogserier er: Dværgenes krønike, Skammerens Datter og Skyggens lærling. Nå ja og ud over det er jeg nok lidt af et metalhead, min første true metal love var Disturbed som åbnede dørene for mig, men nu høere jeg mest Machinae Supremacy, Metallica og Megadeth. Er jeg virkelig den eneste her der godt kan lide at gå til fester og i byen? Det har nok også noget at gøre med at jeg bedre kan lide mig selv når jeg er fuld ^^. Jeg fester så ikke så meget da jeg ikke rigtig har et slæng at gøre det med, mine rigtig gode venner bor rundt omkring nogle i Århus og nogle i København så det er lidt svært at lege med dem uden at smide 500 kr i togbiletter, fik jeg nævnt jeg er en fattig studerende som bor hjemme? Nå ja ud over det gamer jeg, Lige for tiden er det Civ4 Bts, RA3 og MW2. Det er min plan at flytte til København efter sommerferien og begynde på ITU. Fik jeg nævnt jeg er single? Pubcrawl i Rom, da var fanme sjovt, det er Long Island Red Bull jeg har i glasset, tror jeg nok. Sidste dag i Rom, venter på mad.
|
|
|
Post by Steve on Jan 10, 2010 16:22:36 GMT 1
jeg følte mig også lidt alene :/
MW2 FTW!!!
|
|
Aaron
Administrator
|
Post by Aaron on Jan 10, 2010 17:24:36 GMT 1
MW2? Maganic Wars 2?
|
|
|
Post by Aliestor on Jan 10, 2010 17:26:43 GMT 1
Call of Duty: Mordern Warfare 2
|
|
|
Post by sara on Jan 21, 2010 11:28:41 GMT 1
Mit navn er Sabrina og jeg er 19 år går på Hf 1. år når jeg er færdig med Hf vil jeg gerne vider på Universitet og læse forhistorisk arkæologi. I min fritid spiller jeg teater, lige i øjeblikket er jeg med til at lave en musical om Grevinde danner. Jeg har spillet rigtig meget Live rollespil , men blev nød til at holde pause da jeg skulle koncentrer mig om min hest og ridningen. Jeg rider ikke mere, men er det svære ikke kommet i gang med at spille live igen er i stedet for gået hen og spille meget D&D. Jeg har ikke spillet så meget proboards tror jeg er meget ny i forhold til nogle af jer andre her inde. (Håber i kan bære over med mig) mit moto er: Jeg er nørd og er stolt af det ;D Ja.. altså jeg går så ind for alkohol, syntes det er meget hygge og få en lille fjer på en gang i mellem. Jeg går mest i byen for at danse, være sammen med vennerne og opføre os mere ond svagt end vi plejer. ;D Jeg er en meget stille og rolig pige, nogle gange lidt genert, ind til man lære mig og kende så kan jeg godt snakke meget andet lyder dummer end andet.. (og nej jeg er ikke blondine) og vil slutte af med at sige, Der er kun en rigtig hue den er blå!
|
|
|
Post by mivoix on Feb 19, 2010 17:20:08 GMT 1
Jeg er en asocial, mentalt ustabil nørd der er et røvhul i virkeligheden. Jeg er mest til sci-fi og fantasy genren og det gælder det meste om det så er spil film eller bøger. jeg ser også af og til anime som nogle måske har gættet. Web comics er en daglig rutine og planlægger da også selv snart at starte en op. Jeg er igang med at tage en uddannelse til at blive grafisk designer... Og med det mener jeg at jeg faktisk bare er igang med nogle kurser. Jeg er også ret dårlig til introduktioner. Det kan være jeg tilføjer mere hvis jeg skulle komme i tanke om andet... Billeder af min smexiness kan jeg altid lægge ind. Og så lidt fan service:
|
|
Hvalpen
Kriger
Who would ever love a monster?
|
Post by Hvalpen on Feb 19, 2010 19:23:30 GMT 1
Ja okay, så er det vidst min tur ^^' Jeg er ret ny herinde, men jeg hedder Christina og er 17 år, bor i Jylland, så nu er det på plads! Jeg er 1.g'er og har sidste år taget et skøøøøønt efterskoleår, yay! :b Jeg har det med at være ret genert overfor fremmede, men når man først lærer mig at kende er jeg ofte rigtig glad, jeg kan jeg snakke løs om næsten alt mellem himmel og jord og være næsten lige så hyper som, ja, en hvalp (overdrivelse fremmer forståelse) x) Mig kan man vidst også godt kalde en nørd, men hvad? det er da meget sjovt! :b Jeg er ikke så meget en festnørd, men jeg kan da godt lide at holde noget hygge-drikke-halløj med et par venner nu og da, men det der med at tage ud og danse og male byen rød er ikke lige min favoritsmag Jeg har en fast lille kerne af søde, dejlige venner som jeg holder meget af at være sammen med, og så selvfølgelig kæresten. Jeg elsker at læse i bøger og være med i fantasyrollespil som det her - har prøvet det før, men da det er noget tid siden, så skal jeg lige varmes lidt op igen, hvilket jeg håber i vil hjælpe mig med! ^^ Af bøger har jeg bl.a. været i gang med Skyggens Lærling, Eragon, Harry Potter (surprise?) og Ildbringeren (eller hvad den nu hed ^^). Men nuher er jeg så faldet i de engelske bøgers magt! og jeg kæmper mig modigt igennem dem - så godt som jeg nu kan Hvis jeg så også skal tage fat i min musiksmag, så kan jeg egentlig høre det meste, så længe de bare ikke begynder at growle, eller hvordan det nu skal staves ^^' Det minder mig om, at det der med koncerter heller ikke rigtig er mig - har prøvet det et par gange og fandt det hurtigt håbløst for mig. Sååå er der vidst heller ikke så meget mere om mig at sige... Men er ellers også ret interesseret i at høre om folks syn på livet, hvad/hvem de tror på og hvad der sker efter man er død (og borte) og sådan noget. Er godtnok ikke selv forfærdelig kristen, men synes generelt det er spændende at høre om hvilke synspunkter andre har Nu er min taletid da vidst også udløbet, så jeg må vidst hellere til at runde af, glæder mig til at få skrevet med jer herinde! :b
|
|