Aaron
Administrator
|
Post by Aaron on Jan 10, 2010 14:49:13 GMT 1
Well, nu er det nye system med [E]-tråde kommet op, og jeg vil forfærdelig gerne afprøve det, så hvis der er nogen, der er frisk på en [E]-tråd, så skriv endelig. Hvilken form for eventyr det er, er mer eller mindre underordnet. Aaron søger altid efter stærke modstandere, og chancen for at kæmpe mod en stærk NPC vil være motivation nok for ham. Hvis i har nogen ideer er i også velkomne til at lufte dem. Ellers skulle jeg nok være i stand til selv at finde på nogen
|
|
|
Post by Aliestor on Jan 10, 2010 14:57:56 GMT 1
Når jeg får lavet min karakter karakter færdig kan vi godt se hvor godt han klare sig mod en legion af skeletter.
|
|
Shailiha
Administrator
Honor isn't about making the right choices. It's about facing the consequences.
|
Post by Shailiha on Jan 10, 2010 15:01:34 GMT 1
Jeg er altid frisk på et godt eventyr ;D
Min første tanke var at nu hvor Shai og Steve har mødt, kunne de eventuelt gå efter Aaron. Hvis du selv har nogen ideer så sig frit frem, ellers tænker jeg lidt over det og kommer tilbage senere xb
|
|
Aaron
Administrator
|
Post by Aaron on Jan 10, 2010 15:06:41 GMT 1
Uhh. De lyder begge interessante Kunne også være meget sjovt at se, hvordan Shai og Steve ville bære sig ad med at arbejde sammen XP
|
|
|
Post by Steve on Jan 10, 2010 16:18:02 GMT 1
i wud like dat!!!! keeeeell aaron!
|
|
Shailiha
Administrator
|
Post by Shailiha on Jan 10, 2010 16:27:21 GMT 1
Nice ;D
Hvad der kunne være endnu sjovere at se, var hvis de alle blev angrebet af en gruppe.. et eller andet.. og derfor blev nød til at arbejde sammen for en tid for ikke at blive slagtet/ædt/gjort til slaver/whatever xD
|
|
|
Post by Opal on Jan 10, 2010 17:05:34 GMT 1
Opal er altid frisk på et eventyr : D Måske fordi hun mener at hun kan finde sin fortid? Dunno, men desuden er hun jo også en smule upopulær på grund af sin race, så det kunne være ret sjovt hvis hun blev kastet ind i en gruppe : D
|
|
Aaron
Administrator
|
Post by Aaron on Jan 11, 2010 19:57:32 GMT 1
Da jeg har en ide om ikke at have flere tråde kørende med de samme personer, og da Steve og Shahilia stadig er igang med at "lære hinanden at kende", tror jeg jeg udsætter eventyret
|
|
Shailiha
Administrator
|
Post by Shailiha on Jan 11, 2010 20:00:02 GMT 1
Lyder som en god ide ^^ Med den tråd Steve og jeg har gang i nu burde vi også nemt (efter lidt tid) kunne få forslaget om at gå efter Aaron flettet ind.
|
|
Aaron
Administrator
|
Post by Aaron on Jan 11, 2010 20:07:40 GMT 1
Den er jeg med på. Aaron ville også finde dt ganske morsomt selv at blive jaget for en gangs skyld Men du skal jo også afslutte din eventyrtråd med Malekith først
|
|